Det blir en dag på stranden

Hej!
Idag är det årets första dopp som står på schemat.
Ingen lektion, så då passar vi på att göra en liten utflykt till havet!
Det är inte direkt badväder ute, men det regnar ju inte heller, så vi får ta vad vi får och vara nöjda.
För hoppningsvis så dyker kanske solen upp lite senare och gör oss sällskap!?
Skulle ju inte vara helt dumt att få solat lite lixom :P

Imorgon är det en vecka kvar till studenten - fatta hur nervös jag kommer vara idag om en vecka! :O
Helt galet, det var ju precis nyår! fort har det gått, och kul har vi haft, men snart är det över :(
Fatta vad jag kommer grina när det verkligen går in i mig att jag inte kommer träffa alla i klassen längre. 
När man inte kommer halvt död till skolan och möts av sina underbara vänner som piggar upp en, eller när man inte får gå på en helt vanlig lektion som blir helt galet rolig bara för att det är våran underbara klass som är i klassrummet!

Jag längtar redan till den första klassåterträffen! <3 


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0