Dagen efter

Efter en sjukt rolig kväll igår så blev det en härlig slapp dag idag.
Jag vaknade ganska tidigt, vid tio ungefär. Jag gick upp och käkade spagetti och baconsås till frukost, och sedan slappade jag framför tv:n ett tag.

Syrran lovade mig att gå med mig ner till kungs för att prova en klänning, så runt ett-två när hon och hennes kompisar var klara med baket här hemma så gick vi ner.
Klänningen va inte så fin, så det blev inget med det. Istället satte vi oss på donken och åt en CBO till lunch. MUMS!

Jag skickade tillbaka skjortan jag fått istället för min bikini från ellos, så nu är det bara att vänta och hoppas på att jag får rätt sak denna gången!

Efter att vi kommit hem från stan igen så satte jag mig och kollade igenom dem inspelade tvprogrammen från gårdagen som jag missade under balen, och nu sitter jag är framför datan som vanligt!

Imorgon ska vi bada i havet, vi får se hur det går! :P
Enligt vädret ska det bara vara 13 grader och lite molnigt, burr!!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0