bloggtjöt

Hej!
Som ni märkt har min uppdatering varit sjukt dålig under helgen, och det skyller jag helt på altanbygget!
Vi började i torsdags, och på kvällen blev det bio med Cairo!
På fredagen fortsatte bygget, och på kvällen hade jag en sjukt mysig filmkväll med Anna och Carro.
På lördagen var jag så jäkla trött att jag inte ens orkade tänka på att blogga, plus att det åskade så bredbandet var avstängt...
Varför sitter jag här och rabblar upp ursäkter för varför jag in te bloggat??

Jag har tänkt på en sak som inte är bra!
Jag skriver alltid rubriken på mina inlägg sist, och jag kommer aldrig på vad jag ska skriva då. Det skulle vara mycket roligare om jag skrev dem först för då kanske dem inte ens hänger ihop med vad jag skriver i inlägget.......

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0