Äntligen fredag

Veckan har gått galet fort, och idag är det bara 2 veckor kvar till studenten!!
Om två veckor har vi redan sprungit ut och är hemma och firar med familjerna! helt sjukt!!

Jag började morgonen på ett bra sätt genom att tappa en mackrillburk i golvet, så att det skvätte över hela köket och över hela mitt ben. Det var bara att sätta sig och törka upp!. Lyckat!

Sedan var det engelska där vi planerade dem lektionerna som är kvar, och sedan fick vi sluta. Efter det hade jag hål hur länge som helst, och det slutade med att jag käkade lunch två gånger. Efter det hade vi betygsnack på naturen, och jag var fortfarande hungrig....(?)

Sist hade vi svenska och då lyssnade vi bara på fyra tal och sen fick vi gå därifrån oxå.

Jag vandrade till kungs i åskan, och köpte mig en bh till balen, och så lyckades jag köpa ett läppglans och ett nagellack på rea.

Efter det gick jag hemåt, och precis när jag kommit innanför dörren började regnet ösa ner. Ibland har jag tur!

Nu ska jag iväg och hjälpa pappa med saker till tippen, och sedan ska jag försöka lura med honom till maxi så jag får köpt lite billigt godis. 39.90 kilot! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0