vårkänslor!

I morse vaknade jag av mig själv runt halv elva, jag låg och drog mig lite och sedan bestämde jag mig för att jag lika gärna kunde gå upp eftersom jag var pigg.

På väg till skolan fick jag en enorm sommarlängtan eftersom det var så soligt och skönt ute!

När jag kom till skolan runt 12 möttes jag av ett "här har vi ett exempel på mullig" av Carro, Anna och Marcus.
Trevligt välkomnande till skolan ;D

Efter psykologin slutade jag, sjukt skönt med bara en lektion ;)

Jag och Anna vandrade till espresso house och det blev årets andra frapino! :D

Nu sitter jag här igen, och ska försöka plugga lite natur snart... prov imorgon :(

Wish me luck!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0