Tisdagens jobbigheter är över

Hej! Lång dag i skolan som avslutades med ett sjukt svårt naturprov!
Efter det tog det emot något enormt att sitta o vänta i en o en halv timma på att emma skulle sluta, och sedan bege sig till gymmet.

Nu efteråt känns det betydligt bättre, första riktigt bra träningen på länge! :D
Jag är jätte trött, men ska hålla mig uppe och se på alla tv-programen som kommer ikväll.
Jag dumpade dating in the dark ikväll, för jag kände att det va så tråkigt!

Men imorgon har vi utvecklingssamtal, och eftersom jag har mitt nästa vecka, så är jag helt ledig, vilket betyder att jag har gott om tid att sova imorgon ;)

Hoppas ni haft en bra dag <3


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0