studenten närmar sig

Dagen började med ett sjukt jobbigt och svårt psykologiprov och jag fruktar inför dagen vi ska se betygen för det!
Efter det fick vi lite bal och studentinfo, som typ att balen blir den 25 maj på valand.
Vi kommer sitta klassvis, något jag inte trodde, men det blir ju kul! :D
Sedan finns det mingelfotografer där som tar kort på "er och er partner" ja mig o mina små flickvänner då eller..? haha

Studentfesten blir på Trädgårn, men det visste vi ju redan :P
Lite elakt att aranäs, lindälv o blankas har företräde på biljetterna, men samtigit känns det ganska skönt eftersom de snackade om 800 biljetter till 1000 elever... inte kul o bli utan en direkt.
Men dem viste inte när dem skulle släppa biljetterna än, så det är la bara att vänta o se!

Så idag var det en peppa för studenten dag i skolan!
Fast samtidigt som glädjen kommer upp så kommer samtidigt stressen inför jobb...
Fick hem ett brev från Liseberg idag med att dem inte ville ha mig.
De kanske inte direkt skrev det så, men det va det dem menade ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0