Så var det skola igen

God eftermiddag där ute!
Idag var det tillbaka till skolan efter två härliga veckor av lov.
Kändes ganska knäppt att vara där igen, men det var bara en kort dag på två lektioner för mig, så det funkade ganska bra.
Lite jobbigt bara att vi har två stora prov denna veckan. Idrott och psykologi...

Jag fick min studentmössa idag oxå, alla andra fick dem den dan jag åkte till Milano, o så har min lilla mössa fått legat o väntat på mig i två veckor i Carros skåp :P
Den va fin, men ja vet inte om jag känner mig så fin i den däremot!?

När jag kom hem käkade slängde jag in lite pommes i ugnen o käkade resterna av mina biffar jag gjorde igår! :)
Gott gott :)

Nu sitter jag här som vanligt... lite vardags deprision över att det är gympa imorgon, men det är la bara att bita ihop! 3 månader o 3 dagar kvar till studenten! :D Kul och läskigt :P

Puss och kram på er där ute <3

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0