ledig today :)

Visste ni att det finns två HUDORSAKER till den europeiska imperialismen? (nej, inte huvud!?)

Ja här sitter jag och läser igenom mina historia anteckningar inför provet imorgon.
Undrar hur pigg jag var på den lektionen?

Idag vaknade jag vid halv tolv, och gick runt och gjorde ingenting i ett par timmar.
Sedan bar det av till skolan för att hämta upp Anna efter hennes utvecklingssamtal.
Efter det gick vi till kungs och vandrade runt i affärer. Jag fick köpt ett par solglasögon!

Efter det satte vi oss på Espresso house i några timmar, och sedan var det helt plötsligt bara en halvtimma kvar tills Kungsmässan stängde.

Jag håller även på att skriva lite personliga brev till mina jobbansökningar - på äldreboende och som förskolevikarie, yiha! :/



Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0