just checking in

Usch vilken hemsk dag!!
Det gick verkligen inte att sova igår, helt totalt omöjligt.
Men sista gången jag tittade på klockan så var den 03:33, så jag antar att jag somnade där någonstans.

När jag lyckades dra mig upp ur sängen ett par timmar senare var det enda jag lyckades få i mig kaffe.
Psykologin gick ganska bra, förutom att tiden segade sig fram.
Hungrig och galet trött satt jag sedan på ett galet svårt historiaprov och försökte kämpa mig igenom det.

Lyckligt gick alla andra hem efter lunchen, ja förutom jag som hade kultur och idéhistoria... jag ångrar att jag valde den kursen kan jag säga! Fast eftersom jag ville ha foto B så var jag ju tvungen att ta det oxå.
Men jag ångrar nästan att jag valde foto B oxå, vi gör inget vettigt, och jag skulle kunna komma på roligare arbetsuppgifter åt mig själv.
Allt vi gör är att få en uppgift som vi har typ tre lektioner på oss att göra, och sedan sitter vi i timmar och tittar på när alla andra redovisar.

Hoppas ni är pigga och glada i alla fall :)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0