Jag lever fortfarande

Förlåt, jag har varit grymt dålig på att uppdatera på senaste tiden!
Haft en massa annat att tänka på, och inte hittat någon inspiration för något roligt att skriva om.
Nu sitter jag här med tråkiga naturuppgifter, så jag passar på att ta en liten paus ;)

Igår när vi satt och fikade på Espresso house kommer tjejen med det blonda krulliga håret in med Frapinomaskinerna (!!!) jag kände bara för att springa fram o krama om henne!
Våren är här gott folk!
Frapinon är tillbaka och jag var väldigt nära på att gå o köpa en direkt, men jag lyckades motstå att slösa ännu mer pengar.

Idag har varit en lång och tröttsam dag, med Bip-test på gympan.
Jag höll på att ta självmord, men var med o sprang ändå.
Usch va dåligt det gick, men jag förbättrade mig i alla fall lite mot i ettan ;)
Efteråt var jag död och vi åt hamburgare i bamba.
Efter skolan skulle jag till gymmet, och gissa om jag var pepp!?
Absolut INTE någonstans!!
Men jag gick dit ändå, och vi hade vårat sämsta gymbesök ever, men vi var i alla fall där - lite.

Nu sitter jag som sagt här med dem förbannade frågorna som jag måste göra klart innan jag ska äta och bänka mig framför en lååååång tv-kväll :D
Kanal5 + Tisdagar = <3
(Skolan + Tisdagar = BLÄÄÄÄÄÄ)


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0