Fredag igen!

God dag!
Idag är det fredag!
Det känns inte så eftersom detta varit en ganska konstig vecka.
Engelska 8.25, snacka om att jag var hoppfull på ett "självstudier" sms när jag vaknade, men fatta besvikelsen när det inte var där! Vi har ju inte haft engelska på så lång tid nu så det kändes konstigt att vara där igen.

Efter engelskan slutade jag, men jag hängde kvar och hade den vanliga "håltimman" med Elin.

Idag på lunchen fick Sarah veta att jag var halvfinsk, hon blev typ helt chockad när hon hörde det, och sedan fick jag berätta hela min släkts historia.. eller ja typ i alla fall ;)

Sedan snackade jag lite med Johan för att göra klart så att allt va OK med Projektarbetet, och då tänkte jag gå hem. Men sen fastnade jag vid annas dator och satt där och försökte hjälpa henne att göra en framsida till hennes PA.

Hoppas ni haft en bra fredag!
Jag längtar tills imorgon eftersom vi ska vara hundvakter! :D <3
Hoppas det är fint väder så jag kan ta med vovvarna och kameran ut på en promenad, va länge sen jag fotade för skojs skull nu!

Kommentarer
Postat av: anna anka

sorry (a)

2010-03-28 @ 13:02:39

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0