Underbara förkylning

Det är en så underbar känsla när halsen svider och näsan känns som en sten - fast en rinnande sådan - och man vet att man håller på att bli förkyld.

Ironi kallas det. Har proppat i mig massa c-vitamin idag, och tagit lite annat som sägs fungera mot förkylning.
Jag tänker inte ligga sjuk inne i lägenheten i London!!!

Idag har jag övningskört nästan hela dagen.
Vi började att åka till mölndal för att mamma trodde att hon glömt sin almenacka där 
På vägen lämnade vi av syrran vid hennes skola, och stannade i kållered och handlade ett partytält på rusta. När vi kom till mammas jobb var inte almenackan där, så vi åkte tillbaka hemåt igen.

Vi stannade till i innerstan och jag satte in mina studentpengar på mitt konto och avbokade ett par körlektioner som jag inte kan gå på. Sedan åkte vi till kungsmässan där vi fikade och handlade lite på Ica.
Efter det åkte vi till nån glasögonaffär där mamma köpte ett par solglasögon.

När vi kom hem var jag helt död. Jag skyller min trötthet på förkylningen!
Nu ska jag nog snart äta lite av min överblivna studenttårta och försöka titta på ett avsnitt av Glee eftersom det inte längre går på tv:n...

Imorgon ska jag nog försöka ta mig till arbetsförmedlingen och se vad jag ska göra!


Ha det bäst, vi hörs!


Ps. Jag borde skapa en ny kategori istället för "skola" eftersom jag numera inte går i skolan 
...Vad ska jag döpa den till då? Arbetslös?? :(

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0