trötter

Väckning klockan 6:40
Behöver jag säga nått mer eller?
Jag vaknade dessutom tio minuter innan jag skulle gå upp...(?)

Klockan 7:15 var det dubbel körlektion som gällde, och det gick bra!
Efter det satt jag och pluggade teori, och sedan cyklade jag hem.

Sedan följde jag med mamma till affären för att handla midsommar mat, smart som jag var tog jag flip-flops på mig, och det var sjukt jobbigt att köra bil i det så jag fick köra barfota istället!

Det var sjukt mycket folk i affären, och efter det tog vi en tur till lindex för mamma ville kolla på ett par byxor.
Jag var galet trött, men sedan när vi kom hem och jag gick ut i solen så blev jag lite piggare igen!

Nu försökte vi precis komma fram till vad vi ska hitta på på midsommar, men vi står precis lika stilla som vi gjorde innan...

vi får la se vart vi slutar!
Hoppas ni får en bra midsommar allihop! <3


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0