Studentveckan - studenten imorgon!

Jag är så sjukt galet nervös att jag håller på att gå sönder!!!
Seriöst, jag kan knappt sitta still, men jag kan inte göra något heller... min hjärna är ett sjukt kaos.
Jag har knappt fått en blund inatt heller. Bra uppladdning!
Gick inte att somna, och när jag väl somnade så vaknade jag varannan timma för att somna om, och vakna på nytt.

Igår hade vi en mysig grillkväll på stranden med klassen. Det var ungefär som vanligt - typ tio pers av 17 närvarande, men vi hade kul ändå!

Fick precis ett sms från Trädgårn där det stog "specialarrangemang fredagen 4/6 på  Trädgårn med Kungsbacka studentfest"
haha this is really happening! :O

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0