Regnet det bara öser ner

Väckningen ringde klockan 7 imorse - alldeles för tidigt, men jag tog mig upp ändå.
Med paraplyet uppfällt vandrade jag ner till bilskolan för att köra min första lektion.
Vi åkte tlll ishallens grusplan och började med krypkörning. Sedan gick vi vidare ganska snabbt och jag fick känna på bilen med o växla o så. När vi åkt där i kanske tio minuter fick jag köra till bowlinghallen där vi övade start i mot och medlut, och sedan i slutet av lektionen åkte vi tillbaka till grusplanen för att öva lite backning. 

Efter lektionen gick jag hem igen och nu har jag nästan packat klart allt inför London. 
Om ett tag ska jag ner till bilskolan och ha en till lektion...


Är det någon som har en grym kur mot förkylning så kan ni ju höra av er, annars får ni ha det så bra ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0