I know this might sound crazy

Japp. Idag var jag ute och gick stavgång. Helt seriöst så var det länge sedan jag kände mig så töntig som när jag och syrran vandrade iväg i skogen vifftandes med våra stavar. Som tur var var det nog bara typ en människa som såg oss. Ja om man inte räknar med alla bilar som körde förbi då.....

Efter vandringen var jag helt slut, och då körde syrran styrketräning med mig i trädgården. Träningsnarkomanen har ju inga problem med det alls, men när hon säger till mig att vi ska göra tjugo armhävningar på tårna så vill jag bara dö. Jag kan inte ens göra en. Jag hällde lite vatten över mig och gjorde dem på knäna och sedan gick det lite bättre.  

Efter den hårda träningen åt vi lunch ute, och sedan la jag mig och solade medans syrran gjorde sönder gräsklipparen.

På kvällen övningskörde jag med pappa, och jag körde på motorvägen för första gången, jag körde till och med om en lastbil :D (stolt?)


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0