FYI

God dag.

Dagens andra körlektion igår gick bra, och vi backade och parkerade. Jag fick en massa läxa att fylla i frågor i boken, så nu har jag en del att göra där...

Förkylningen igår kväll var helt galen. Näsan den rann, halsen gjorde ont, huvudvärk, och röda rinnande ögon.
Jag antar att jag var ganska trött efter det, och efter den tidiga uppgången igår morse för i natt sov jag typ 14 timmar...

Det blev att gå upp och fixa lunch direkt - något som jag i o för sig inte har något emot eftersom jag inte gillar frukost. Medans lunchen var i ugnen käkade jag vitaminbrustablett, allergitablett och "Kan jang". Nu har jag tittat på film och slappat, och jag känner mig lite bättre, fast näsan rinner lika mycket som alltid.

Det är tur att det kom nu i alla fall så jag slapp det på studenten! Helt galet att det imorgon har gått en hel vecka redan! Sjukt tråkigt att man aldrig kommer träffa vissa människor igen! :(

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0