En dag

Hej där ute!
Jag vaknade av ett sms från anna, och märkte att det var härligt och soligt ute.
Efter att jag vaknat till passade jag på att sola lite, men jag gick sedan in för att äta lunch.
När jag lite senare tittade ut för att göra mig i ordning för att träffa mina vänner var det grått och molnigt ute.
Marcus kunde inte följa med för han var sjuk, men jag, Anna och Carro skulle ses ändå.

Efter en mysig fika på Café Karma så skilldes vi åt, och då var det svin kallt ute!
Vad hände med morgonens sommarvärme?? :(

Jag trodde nästan att sommaren var här för ett ögonblick, men då försvinner den direkt.
Men det är lugnt, för Carro har bestämt att det ska vara sol imorgon!


Såg ett rådjur idag när jag vandrade ner till stan - det börjar nästan bli som om dem dras till mig.
När jag laddade in bilden jag tog på den på datan så såg jag en härligt bild från starbucks i London så jag tänkte läska er (och mig) lite med den också. MUMS!



Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0