solsolsoool

Hej där ute!
Det var ett tag sen sist känns det som.
Ute är det sjukt varmt och härligt, och jag har hunnit sola en del idag!

Igår var jag på en arbetsintervju på morgonen, jag får reda på hur det gick i nästa vecka.
Jag satt även på min första teorilektion. Inte det roligaste jag gjort, men jag tror att jag fattar lite mer om "fordon-delen" nu än innan jag var där.

Idag var jag uppe 6:40 för att ha körlektion 7:15. När jag kom hem och klockan var kvart över åtta trodde jag att jag skulle kunna somna. Men det gick såklart inte.

Ikväll blir det utgång, men jag antar att jag får strunta i hur tidigt jag var uppe. Jag är inte jätte trött just nu i alla fall :P

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0