Grekland nästa

Väckningen ringer om 5 timmar och 20 minuter. Dags att sova? neeejdå.

Packningen är klar, tror jag.
och jag är ganska trött, men jag skulle ändå inte somna om jag försökte...

Planet lyfter vid klockan 6 imorgonbitti, men vi ska vara på landvetter redan vid fem så vi hinner checka in o så, vilket betyder att vi måste åka hemifrån vid fyra. Yihaa.
Men jag klagar inte. Ska bli så galet skönt!! :D

Ön vi ska till heter Samos, och vi ska bo i en stad som heter Kokkari!
Två bilder från Fritidsresor - tycker det ser jätte mysigt ut!!


Ha det bäst här hemma, och hoppas ni får bra väder - så bra det nu kan bli i Sverige i alla fall ;)


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0