UschUschUsch!!

Kom precis hem efter en mysig fika, och en inte lika mysig nyhet på stationen.

Så fort vi kom till stationen fick vi fick reda på att en man blivit påkörd av ett tåg för nån bara timma sedan av Carros brorsa. Lite senare hörde jag att det var en man i 45-årsåldern som sprungit över spåret, men halkat o ramlat. Tåget hade inte hunnit stanna, och han dog.
Sjuk tur att jag inte var där när det hände!!

För bara nån månad sen senast såg jag en kille springa över spåret medans det kom ett tåg som tutade efter honom. Jag fattar inte att folk fortsätter med det sedan det h'nde sist när en ung tjej dog.
Hoppas att folk fattar det nu när en till dött!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0