Underbar lördag, inte lika härlig söndag...

Igår kom mina fina flickor på besök och underhöll mig under kvällen.
Vi käkade tacos, spelade buzz, sjöng singstar och pratade om allt o inget.
Sjukt mysigt o roligt!
Sedan var Carro tungen att åka hem, och jag o Anna drog ut o åkte pulka mitt i natten.
Vi höll på att dö, men det var jättekul ändå! :D 
Sen stannade anna o sov över, och nu åkte hon precis hem.

Snart ska jag o träna - första gången sen juluppehållet, vi får la se vilket usellt skick jag är i...
Jag är inte alls sugen på det, men jag behlver det nog.
Nästa vecka blir jätte jobbig, så seda måste jag sätta mig o plugga en massa :(
Det blir min underbara söndag. usch, söndagar borde förbjudas! Hatar dem!

Kanske slänger upp lite bilder från igår senare, vi får se ;)

Puss&kram <3

Kommentarer
Postat av: ♥ Linneas Fotoblogg

Sv: Det är från tvspelweb.se :)

Det kan även bli billigare, vet inte vad du har för kamera? har en canon och min lins är ju 58 mm.

Så om du har en nikon dvs 52 mm så blir det billigare :)



Men gå in och kolla där, det är billigt, DOCK kostar frakten lite väl mycket tycker jag.

köpte close up +10 för 99:- fick betalla 188:- med frakt och det :'|

2010-01-10 @ 16:14:31
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0