Öppet hus för ointresserade

Det blev kebabtallrik!  :D
 Sedan hade vi nästan två timmar på oss innan vi skulle vara tillbaka på skolan för öppna huset.
Vi tog helt enkelt en tur till Gottskär och sedan särö.
Jag gjorde en fin film över hela åkturen, men filen går inte att öppna i något program på denna datan, så jag lovar att jag ska ta mig tid att fixa det på någon annan data en annan dag! :)

Öppna huset var ganska kul.
Den första killen vi snackade med var roligast, han var intresserad och frågade massor, och sedan körde vi lite test radio med honom oxå. så han fick leka tekniker lite. Resten var ganska ointresserade och tysta så man stog där o pratade för sig själv om inget alls.

Nu är jag äntligen hemma igen, och imorgon är det historia redovisning och jag är så trött att jag knappt orkar tänka på det...


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0