Ointressant fakta om min dag

Hej där!
Vilken dag... vad har jag gjort idag?
Jag och Jojo tittade på film och gjorde popcorn i popcorn maskinen med fööör mycket smör, så det bubblade och fräste om hela grejen. Sedan spelade jag Need for speed. Ett av dem roligaste spelen som finns om man tänker efter...
Ja och nu har jag suttit och läst i min engelska bok. Inte kul, men jag ville läsa ut den så jag kan börja läsa "Genom dina ögon". Jag kan ju inte läsa två böker samtidigt, det blir för snurrigt.

Yes det var nog allt, hade egentligen inte tänkt blogga alls idag, eftersom det inte hänt nått intressant idag, men nu råkade det visst bli så i alla fall.. så förlåt ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0