Nu är det fredagsmyyyys

Så var det äntligen fredag kväll! :)
Denna dagen har gått ganska så segt den med, och började med en lång engelskalektion.
Efter det blev det håltimma och vi gick till hemköp och köpte lite fika. Det blev en parisare för min del! :)
Sedan hade vi två tråkiga lektioner till och sedan blev det kungs med Elin, Anna, Carro och Sarah.
Vi hamnade på linneas, men jag kände inte för att slösa pengar så jag sket i att köpa något, lite senare köpte jag godis ändå, så där gick det med att inte slösa.

Nu sitter jag här med min godispåse och väntar på att klockan ska bli sex och vi ska ha msn möte om vad som händer ikväll :)



Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0