Mina ögon sticks av maskara

Asså denna dagen började fantastiskt med inställd natur för alla som inte ahde omprov.
Men den fortsatte tyvärr inte lika bra...
Det snöar ute, vilket förklarar allt!?

Jag gick till skolan och snön flög in i ögonen på mig tills det började rinna svarta maskaratårar.
När jag kom under tunneln innan skolan var jag tvungen att stanna och få en chans att blinka med ögonen.
Jag kikade på mig själv i spegelbilden på mobilskärmen och.. ja vad ska jag säga mer än att jag såg hemsk ut!

Jag gick inte in huvudingången utan gick istället runt skolan med huvudet väldigt nerböjt och sprang direkt till toaletterna.

Svarta tjocka vackra streck av maskara under hela ögonen och ögonfransarna såg ut som små taggar.
Mycket vackert.
Stog där och gnuggade i hundra år och tillslut var jag bara lite grå.
Men all foundation runt ögonen är borta, och jag har typ pytte lite maskara på mig.
Ja ni fattar själva att det inte ser okej ut.

Varför skulle jag sminka mig idag???
Och varför hade jag inget smink med mig i väskan??

Nu måste jag gå runt såhär på öppet hus ikväll oxå... jätte skoj! :/

Men snart blir det pizza, och bara tanken på det får mig på lite bättre humör! :)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0