Du tänkte på en giraff

Jag har lite tråkigt och sitter o lyssnar på musik o ser om datorn kan lista ut vad jag tänker på, på en hemsida som Egoina tipsade om.
Man ska tänka på något, och sedan svara på frågor, som ska hjälpa datorn att komma på vad man tänker på.
Det är egentligen ganska tråkigt, men det blir rätt kul när man är uttråkad :D

Man får även reda på lite intressant fakta... (Giraffer kan in te hoppa)

Här är några av svaren jag fick:

Du tänkte på maskara.
Är det rakt? Du sa Det beror på, Jag säger Ja.

Du tänkte på en giraff.

Kan det hoppa? Du sa Kanske, Jag säger Nej.

Du tänkte på en uppslagsbok.
Lever det ovanför markytan? Du sa Irrelevant, Jag säger Ja.
Är det vitt? Du sa Ibland, Jag säger Nej.

Du tänkte på en ballong.
Kan man känna lukten av det? Du sa Ja, Jag säger Nej.
Kan det användas mer än en gång? Du sa Nej, Jag säger Troligtvis.
Är det användbart? Du sa Ibland, Jag säger Nej.


Här hittar ni sidan!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0