Otroligt smart!

Otroligt smart som jag är, så har jag både mitt fritidskort och, ja va fasen heter det där nya förbannade kortet man laddar pengar på?? Jaja, jag har båda dem korten i plånboken, och eftersom jag köpte den där nya skit kortet häromdan så minns jag ju så klart inte det! -Hallå eller, vem tänker på det?

Jag kliver på bussen, och lägger plånboken på avläsaren, och istället för att det står fritidsladdning så står det (12.90) "Vafan?" hinner jag tänka innan det plingar till i huvudet.
Så istället för att köra gratis på fritidskortet betalade jag 13 spänn! :(

Jag säger bara SUCK på västtrafik nya system som är så gryyyymt mycket bättre än det förra, NOT, och som dem lagt ner miljarder på... jag orkar bara inte!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0