Nästa snöstorm är här!

Snön bara öser ner ute, och nu är det dags för nästa "snöstorm" enligt nyheterna.
Skulle ju vara lite skönt om skolan blev tvungen att stänga, annars ser jag inget positivt i att det fortsätter snöa.

Nu är det dags för vår, och sol!
Men lyssnar nån på det? nej! -Inte moder natur i alla fall

Jag lyckades ta mig till gymmet idag, sjukt duktig känner jag mig nu, för det var en hel vecka sen sist! :O
Som vanligt efter gymmet är jag galet trött, och jag ska lära mig en massa matspjälkningssaker tills provet imorgon...

Lite positivt är det ju att det bara är en lektion imorgon, och det är provet.
Lite mera surt är la att lektionen börjar 8.25!
Lite ännu mera surt är att jag på torsdag slutar 13:30 o sedan har möte med fotolärarna klockan 15:20... :(

Sluta Snöa!!!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0