lill-lördag :)

Idag har jag skottat av hela saaben som stått igensnöad i princip sedan det började snöa.
Det var grymt jobbigt, och jag lovar att pappa kommer gå ut och göra klart det sen eftersom det inte är tillräckligt bra gjort. Men jag orkade faktiskt inte mer...
Och jag har en blåsa på handen :(

Planerna inför kvällen är satta, och vi behöver inte tänka på att det är skola imorgon, för det är det inte :D
Så vi ska bara ha skoj! Ja de som går då, för jätte många är tråkiga och stannar hemma! :(  (skärp er och ta på partyhatten!)

Har precis tagit en lång härlig dusch och nu tänkte jag slappa lite innan jag ska göra mig i ordning för ikväll, men först LUNCH! är galet hungrig, och tror jag ska fixa lite schnitzel med pommes :P

Puss och kraaam!

(Hoppas vi ses ikväll!)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0