fram med anteckningsblocken gott folk!

Jag har kommit fram till att jag har en del problem!

# Alltid är jag tittar på klockan och den är 47 eller 17 över något så tänker jag "nu går tåget"

# När jag skriver i block så skriver jag alltid snett utåt, svårt att förklara, men jag kan la måla en fin snabb bild i paint till er!

hahaha snyggt!


# En annan grej jag gör när jag skriver i block är att jag oftast hoppar över att skriva på vänstra sidan av blocket. Jag skriver alltså på varannan sida...

# Min första tanke precis efter att jag ätit något hemma är "Undrar om det finns något annat gott att äta"




Ja de var dem konstiga sakerna jag kom på just nu, hinner tyvärr inte med mer för paradise hotell finalen börjar ju faktiskt snart! :D




Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0