Bara ett inlägg om ingenting

Jag är lite chockerad själv, men jag sitter faktiskt vid tv:n och halvtittar på OS!
Det är typ det min dag bestått av än så länge. OS och en dusch.

Ikväll kanske det blir utgång till Sticky, och imorgon bitti blir det frissan.
Jag har nästan bestämt mig för hur jag vill klippa mig nu, och kort kommer det bli i alla fall...

Lite halvjobbig eftersom jag sparat mitt hår långt nu så länge, men det är sjukt slitet, och jag vill ändå ha förändring för det är så tråkigt. Bara hänger där lixom...

Det känns jätte konstigt, men halva lovet har redan gått!
Det är antagligen för att jag var i Milano som det känns som om detta lovet är alldeles för kort, men samtidigt gick dagarna i Milano ganska långsamt ändå. Inte sådär jobbigt fort som det kan gå ibland när man är bortrest.

Jag vet inte varför jag bloggar just nu egentligen för jag har inget vettigt att tillföra er, men när har jag egentligen det? ;)


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0