Att skotta snö är som en tur på gymmet

Idag blev det upp tidigt, och jag kände inte alls för att lämna sängen.
Men det var prov som gällde så det var bara att vakna till.
Jag brukar vakna till av att duscha, men det hjälpte inte alls i morse, och jag kände mig fortfarande nyvaken när jag kom till skolan.
Men jag tror provet gick ganska bra ändå...

Efter provet gick Anna, Carro och jag till kungsmässan och vandrade runt där lite.
Sedan kom Marcus och vi käkade lunch, och efter det köpte Anna en ny kamera.
Så nu kan hon inte klaga på att jag tar "fula kort på henne" mer, för det är ju trotts allt alltid bara jag som har med mig kamera.

Sedan skulle Anna, Carro och Marcus tillbaka till skolan för att bli fotograferade till klassens year book som Emelie, Rana och Emma gör som projektrarbete, och jag gick hem. Halkandes.

Medans vi gick runt på stan kom jag fram till att det var ganska okej med snö just idag, faktiskt.
Det såg så mysigt och fint ut, och det var ganska bra skottat på de flesta ställena, och främst: Det snöade inte! :D
Kom också fram till att skottarna inte tänker så mycket på hur dem skottar alltid. Till exempel denna bilen som fint blivit inskottad...


Väl hemma slängde jag in väskan och gick ut och skottade utanför huset i 40 minuter, och nu är jag både helt död och svettig... Hoppas bara att någon märker det nu, så att jag inte gjorde det helt i onödan ;)


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0