Min lördag

Tjenix!
I dag vaknade jag sent, åt ägg och bacon mackor till brunch, och åkte ner till kungs för att handla lite juklappar. Jag fick köpt till en person. Ett steg närmre i alla fall!
Sedan fick jag köpt en kalender - eller okej, ska vi vara ärliga så var det en "commerce kalenderrefill".
Alltså en sån kalender som man egentligen ska sätta in i ett skinnfodral...

Typ så här såg den jag köpte ut:



Och man ska sätta in den i en sån här:


Men en sån har ju såklart inte jag, så jag använder den som den är! Fast jag klistrade på ett klistermärke med Tiger på! :) Så kan det gå om man tycker att vanliga kalendrar är för dyra! (Läs: om man är snål)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0