Happy me!

Jag har köpt en telefooooon! :D
jobbade och hade mig tills fem, åkte hem och pratade med pappa. Vi ringde tele2 och frågade lite frågor, för att kunna bestämma vilket abonnemang jag ska ha, och sedan tvingade jag med syrran till elgiganten för att köpa telefonen.

Jag hade tänkt köpa den i rött, men efter att ha tittat ÖVERALLT utan att hitta den - den var slut i rött i alla affärer - så bestämde jag mig för att jag bara skulle köpa nån som fanns, och sedan köpa nått skal till den.
Så vi åkte som sagt till elgiganten, och vi gick in.
"Hej du har fortfarande inte denna i rött eller?" frågar jag (Vi var där igår och frågade, då var den nämligen slut)
"Jo" sa han, och både jag och syrran stirrade på honom i chock. Vi var inte beredda på det svaret.
Så jag skuttade överlyckligt mot kassan och betalade. Inte bara fick jag den röda som jag ville, utan den var på rea!!  :D

Sedan gick vi in på Maxi och köpte tacos-grejer, och sedan körde jag hem, och vi lagade middag!
Skönt att slippa julmat!!!

Nu ligger telefonen på laddning, och nu får vi se hur det löser sig med abonnemanget Vi får antagligen ringa imorgon och säga upp det, och sedan tar det tre månader innan det slutar gälla....

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Matilda,



Vilken tur att du fick telefonen i rött trots allt!



Om du redan har ett befintligt abonnemang hos Tele2 och nu valt att förlänga det, så behöver du inte avsluta det gamla abonnemanget. Det avslutas med automatik när det nya träder i kraft. Har du däremot valt att teckna ett abonnmang med ett nytt telefonnummer hos Tele2 så måste du avsluta det gamla.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2010-12-29 @ 12:19:25

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0