Catching up

Hej hej!
Så idag fixade jag med julklappar, kan ju inte gå in i detaljer och avslöja vad jag gjorde - för då blir det ju ingen överaskning för personen i fråga,  men det gick la inte sådär jätte bra...

Efter det åkte jag ner till Kungs där jag fikade med Marcus, Anna och Caroline (Vet inte om ni har märkt det, men jag har börjat skriva Caroline istället för Carro - ända sedan vi hade en diskusion om hur Caroline inte gillar när folk skriver Carro). Vi fikade på Espresso house som på de gamla goa tiderna när vi var stammisar.
Vi var där minst tre gånger (oftast fem) i veckan när vi gick i skolan. Nu har jag inte varit där sedan typ oktober - snacka om helomvändning!

Använde mig av CSN-kortet, som gick ut för tre månader sedan... lite busigt, men det är vi faktiskt värda som var där så ofta förr! ;)


Nu på kvällen blev det Gossip girl, veckans favoritprogram, och så fick jag fixat till mina naglar - något som jag förr även det brukade göra flera gånger i veckan, men inte längre haft tid till.



Imorgon blir det jobba, och sedan på kvällen ska jag, syrran och mamma käka middag ute eftersom pappa skulle ha hem gäster på julmiddag.
Lite kul att pappa gått runt och städat hela helgen inför det, och satt upp tavlor i hela huset!
Bland annat mammas och pappas bröllopsfoto, och babyfoton på mig och syrran - och en hemsk bild på mig där man såg hur fruktansvärt äckliga mina tänder var innan tandställningen - Men den plockade jag ner snabbt som attan och gömde i en låda... men det behöver vi ju inte berätta för honom om!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0