Vad hände?

Jag glömde bort bloggen...

I Fredags var det NRJ in the park med mina fina vänner. Vi käkade på Burger king, och sedan bar vi av mot scenen. Vi lyssnade, sjöng med, och suckade över artister som trodde dem var bättre än de är.

Vi hade köpt sura stänger eller vad man nu kallar dem, så vi satte oss ner och käkade på dem, och pratade, och när Liseberg stängde tog vi en buss till Condeco där vi satt och fikade. Sedan tog vi kvart över tolv tåget hem, och jag vandrade i natten med paraplyt i handen. (vapen ni vet, om det kommer någon mysko människa) Som tur var slapp jag använda det.

Jag var hemma vid ett och gick och nanade.

I Lördags vet jag faktiskt inte vad jag gjorde, och jag orkar inte tänka efter för att komma på någon ointressant detalj att berätta om.

Idag var hela familjen på lunch i Göteborg, och jag övningskörde runt en massa omvägar i Gbg.

Nu ska jag nog ta och se på en film!
Ha det bra!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0