ni kommer inte fatta

Jag borde nästan få ett pris på sämsta paintmålare, men skit i det nu.
Jag såg precis ett av de ballaste sakerna jag någonsin sett!
Ni kommer inte fatta, och speciellt inte när ni ser bilden, men jag ska försöka förklara ändå!

Som ni kanske vet är det molnigt ute, och klockan är halv 11 så det är mörkt på himlen.
Jag tittar ut och ser plötsligt hur konturerna på två moln lyses upp som om det vore mitt på dagen, men resten av himlen är fortfarande helt svart. Först trodde jag det blixtrade, men sedan såg jag att det stannade kvar ovanligt länge för att vara en blixt. Sedan rörde sig molnen och det försvann sakta bort. Men tillräckligt fort för att jag fortfarande skulle stå helt förundrad utan en tanke på att ta fram kameran.

Här kommer min prisbelönta bild...

Det var månen som spelade mig ett spratt, och den lös jäkligt starkt så det såg ut som en blixt bara det att det inte blinkade, utan det stannade kvar. Okej jag låter helt koko i huvet när jag försöker förklara, men häftigt var det.

Som nu till exempel så lyser månen oxå bakom molnen, men det är inte alls samma grej!
asså skit samma det går inte att förklara! haha

Kommentarer
Postat av: anna

okej då vet vi.. hahaha <3<3<3<3

2010-08-25 @ 00:00:10

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0