nervööööst

Så i morse vaknade jag alltså hemma hos Anna, och vi åkte sedan iväg mot Kungsbacka för att fixa grejjor.
På vägen lämnade vi av Caroline hemma hos henne och sa hejdå! sorgligt! :(
Vi åkte sedan till arbetsförmedlingen där anna skulle fixa lite saker, och sedan åkte vi till kungsmässan.
Vi handlade lite på Ica och växlade pengar. Sedan satt vi och skrev ihop en lista med vad vi inte får glömma att packa.

Efter det hade jag ett möte med min jobbcoach, och en timma senare att jag på bussen hem. Nu har jag försökt skrubba bort all hud som jag håller på att flå hela tiden. Gick la sådär...
Nu ska jag skrax börja packa. Ska bara skriva ut biljetterna först!

Jag tror detta är rekord på hur sent jag packar någonsin! men någon gång måste ju vara den första!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0