Min dag

Så idag var jag duktig och tog mig till gymmet!
Slet där i lite mer än en timma, och sedan när jag skulle strecha så hade jag fått ett sms från Anna.
Hon undrade om jag ville med och fika, så det var bara att strecha klart, och sedan cykla hem.
Cykelturen hem var riktigt jobbig, men jag överlevde och släpade mig in i duschen. typ 40 minuter senare hade jag duschat, klätt på mig och ätit, och då kom anna och carro och hämtade mig, och så fikade vi på espresso house.

Mycket mysigt! Sedan fick jag ett telefonsamtal från körskolan, och det visade sig att dem flyttat upp halkan, så nu får jag vänta tills nästa vecka istället för nu på torsdag. suck på det. Vill bara ha det gjort!

När jag kom hem funkade inte internet som vanligt. Vad är felet??

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0