Jag har gått och blivit gammal...

... vilket bland annat bevisas genom att jag vaknar tidigt varje morgon - mellan 8-9 som senast.
Igår slutade det med att jag gick upp runt åtta och gjorde pannkakor till frukost.

... jag har även börjat glömma saker, som till exempel vad jag gjorde igår - förutom att träffa jobbcoachen för det minns jag att jag gjorde!

... Sen har jag gått och blivit lat, jag har fyra stycken tomma lypsylburkar på mitt nattduksbord (som ni kanske vet så kan jag inte leva utan lypsyl...), och jag orkar inte gå och hämta en ny i källaren, så jag sitter och skrapar ut det allra allra sista i dem. (Fast okej, det där med lat vet vi ju allihop att jag var redan innan) 


och från ett ämne till ett annat, i morse var jag uppe strax innan nio, och när min syster vaknade var jag nästan redan på väg hemifrån.
Det blev bussen ner till Kungsmässan där jag gick och lämnade ut cv, och försökte få jobb i sammanlagt 20 affärer. Det var målet jag och min jobbcoach satte upp, så det var bara att göra det helt enkelt. (Det kan ju vara kul att veta att ungefär hälften av alla personalansvariga var på semester så jag måste gå tillbaka dit igen...)

Efter att jag hade sökt jobb så träffade jag Anna, Carro och Marcus för en fika. Det var länge sen vi sågs allihop så vi hade massor att prata om.

Sedan tog vi en snabb tur in på resia för att fråga om man kunde boka en resa som vi sett på internet hos dem, men hon hittade inte resan så det sket sig!

Efter det gick jag iväg till körskolan där jag hade teori om mörker/halka/vilt/säkerhet i en och en halv timma. Gissa om jag var pigg efter det!

När jag kom hem försökte jag och Anna hitta en sistaminutenresa i en hel evighet, men det slutade med att vi sket i det för vi inte hittade något bra. Bajs på det. Jag vill åka iväg! :(

För att förstöra min kväll ännu mera har jag en irriterande äcklig gäst som oinbjuden tagit plats i mitt fönster!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0