familjefar

Jag och pappa var och handlade häromdagen, och då hände en sån sak som får mig att tänka "riktig familjemänniska"

Pappa: Vad ska vi äta ikväll då? (Det var onsdag)
Jag: Jag vet inte
Pappa: Vad är du sugen på då?
Jag: Tacos!
Pappa: Men det kan man ju inte äta mitt i veckan!


Jag menar, vad är grejen med att man bara ska kunna äta en speciell maträtt vissa dagar? Det är så typiska svenska familjer att äta typ tacos och kolla på gladiatorerna på fredagkvällarna att det är skrattretande!

Jag bara skrattade åt honom och sa att det var en typisk vuxen familjegrej att säga, och det slutade med att vi åt tacos till middag ändå ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0