Tjing tjong

Hej!
Jag sitter här i sängen och väntar på att Ben och Jerry glassen ska smälta lite så jag kan få upp något utan att bryta av skeden först samtidigt som jag läser ikapp mig med allt jag missat på egoinas blogg sedan jag åkte iväg för en vecka sedan. Jag vet jag har inget liv.

Idag blev det fika med mina underbara flickor, och en massa prat för att prata ikapp oss efter en HEL vecka ifrån varandra - hur ska vi klara oss när vi börjar på olika skolor/jobb?? :O

Vi bänkade oss på Espresso house efter att ha gått runt i affärer utan att titta på något, och beställde varsin dricka. (Jag tänkte skriva kaffe, men det var visst bara jag som drack kaffe...)
Efter att vi druckit upp och suttit kvar i ett par timmar blev flickorna hungriga, så dem tvingade med mig och vi köpte varsin macka. Sedan satt vi där tills kungs stängde, och då tänkte vi gå på toa men nej det var visst låst där redan.

så kan det gå. haha!

Igår var jag på släktkalas eftersom min farbror fyllde 50.
Vi åt, jag och syrran gick ut med farmor och farfars hundar på en promenad, jag fick skoskav i mina nya skor, vi åt lite till, och sedan ännu lite mer. Sedan övningskörde jag syrran till hennes kompis, och sedan var det helt plötsligt natt. Egentligen tid att gå och sova så trött som jag var, men nej då sätter jag mig och bloggar ett förbannat långt inlägg som tar halva natten att få klart - som ni antagligen inte orkat läsa ändå.

Mitt under mitt bloggande igår så slutade spotify, och jag kikade vad som var problemet. Det var inte mitt  bredband som hade lagt av som det brukar, utan det stog att någon använde mitt konto någon annanstans... vem  har mitt lösen? Ja jag vet i alla fall inte vem, men vet du kan du ju alltid höra av dig ;)


Jag och Emma glömde visst träna idag... Ooops?

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0