Syrran och jag pratade gamla minnen

...och kom att tänka på detta:

När jag och min syster var små så hade familjen en folkavagn, en gul sådan och Inuti hade vi gardiner med en massa frukter på.
Ni som åkt till Varberg vet att man åker förbi en massa vindkraftverk på vägen dit.
Alltid när vi åkte dit - vilket var ganska ofta eftersom vi hade husvagnen stående där, och vi åkte på en del hundutställningar med våran vovve Holly - så brukade jag och min syster gömma oss bakom fruktgardinerna när vi kom till vindkraftverken.
Vi hade på något sätt fått för oss att alla fåglar som flög omkring just där var vildvittror, sådana fåglar som attackerade Ronja rövardotter...

Vi var ganska knäppa när vi var små! 


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0