skoola

Hej!
Morgonen började med sovmorgon eftersom vi fick hoppa över naturen om vi hade skickat in våran sammanfattning av uppgiften vi håller på med.
Sedan blev det foto där jag redovisade min produktfotografering, och efter det hade vi genomgång av ljussättning av produkt i studion.
Efter lektionen så satt jag och pratade med Elin i en timma, och sedan var det dags för möte om redovisningarna av projektarbetet som är om typ två veckor.
Först hade dem tänkt sig att vi skulle vara typ 10 pers som redovisade för 30 elever i taget, för fyra klasser sammanlagt, vilket blir 120 elever :O BIG NO!!
Tillslut bestämde vi istället att vi skulle vara typ tre i taget och redovisa för 10 pers/ gång, så att det blev lite mer personlig feedback. Mycket bättre, men jag kommer fortfarande dö av nervositet!!

Efter skolan gick jag direkt ut och la mig och solade ett tag, och sedan dess har jag suttit en del där jag brukar - vid datan.
Jag fick världens sommarlovskänslor när jag solade. Helt vindstilla, och det blev till och med så varmt att det brände på lite härligt :D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0