dagdrömmerier

Mysig dag med Carro och Anna idag!
Efter att anna shoppat en kavaj hamnade vi på donken eftersom det luktade så fruktansvärt gott...

Efter det promenerade vi med solglasögon i solskenet, runt hela stan.

Nu sitter jag här och drömmer mig bort till sommaren.
Längtar något enormt!
Sommrigt bruna ben och solblekt hår...
Att ligga och sola och sen ta ett dopp i havet för att det är så sjukt varmt...

Jag hoppas det blir en varm sommar eftersom vintern varit så kall i år!

Först måste jag bara ansöka till högskolan, och hitta ett sommarjobb... suck!
Jag är seg, lat och skoltrött och skulle helst av allt bara vilja dra utomlands ett år - men då behöver man pengar först, vilket det är lite ont om.

Nog med drömmandet, nu ska jag försöka göra en studentinbjudan som mamma förklarat hur jag ska göra, men som jag inte alls fattar vad hon menar att jag ska göra...!?

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0