En fredags natt med Anna

Hemma efter en rolig kväll och natt med Anna!

Vi började hemma hos henne, där vi förfestade o gjorde oss i ordning, och sedan åkte vi tåget in till Gbg.
På tåget mötte vi en kille som såg ut som Kim i andra avenyn!

När vi kom in så gick vi till Burger king för att köpa en hamburgare till anna.
Anna betalade med en tjuga, och killen i kassan försökte stoppa ner den i den saken man lägger i mynten i om man betalar med mynt.

Jag började gapskratta åt honom och skämde ut mig - enligt anna...

Sedan skämde jag ut mig igen när jag skulle visa hur en kille som brukar gå förbi hemma hos oss går.
Jag ställde mig upp mitt på centralen och visade, och anna höll på att dö och sa att alla glodde på mig...
Men det bjuder jag på :P

Efter det drog vi till golden, efter att vi suttit där ett tag ringde Jossan och frågade vart vi var, och vi fick sällskap av Jossan, Marcus, Elin och Andreas ett tag!


Sedan drog Anna och jag till Bouldevard, men de andra ville hem...
Vi dansade med alla möjliga människor, och sedan orkade vi inte mer så vi gick ut för att ta lite luft.
Vi satte oss utanför och då kom några killar fram och frågade varför vi satt där.
De försökte få med oss till trädgårn med det kostade 100 spänn och vi kände inte för att slänga bort så mycke pengar på det.
Då började dem diskutera och fundera på om vi var värda 200 spänn, men tillslut kom dem fram till att nej det tyckte dem nog inte, sp dem gav oss varsin fishermans friend och gick... :S

Jag total pajjade mina strumpbyxor som var helt sönder rivna från baksidan av knät till rumpan någon stans mitt i allt...

Vi drog till Donken och käkade natta mat, från att vi kom dit till att vi tog tåget hem träffade vi en massa killar som ville vara sociala och sitta vid oss, medans vi inte orkade med dem alls...


Efter det vandrade vi hem i kylan till anna och sedan däckade vi runt klockan fem.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0