Holly <3

Jag sitter och tittar igenom en massa bilder och hittade en massa på min lilla vovve Holly.
När jag väl tittade på dem så hittade jag ett gammalt dokument som jag skrev när hon dött... och av en slump (??) skrev jag det idag för 3 år och 11 månader sen!
När jag läser det minns jag den helgen hon dog lika tydligt som om det var i morse det hände!

"HOLLY FINNS INTE MER!
Den 9/9 1996 Holly föds!
den 23/9 2005, 9 år och 14 dagar gammal somnar hon in i
matte Tiinas famn hos vetrinären!
Hon hade en tumör i mjälten!
Hon hade haft ont de senaste dagarna, och hon hade inte ätit!
hon fick somna in! Hon slapp lida mer!
Nu efteråt får vi tänka på alla glada stunder vi haft med
henne under de 9 fantastiska åren! Hon var den bästa hund som
någonsin funnits på Jorden! Hennes aska strödde vi ut i hennes
favoit skog brevid sjön Lygnern (den 15/10 2005)! Där älskade
hon att gå långa promenader och att springa omkring!
Nu när jag skriver detta blir jag nästan gråtfärdig!
Jag SAKNAR henne så!!! Min älskade hund HOLLY!!!
Vi ses i himmelen!
Massor av kramar och pussar din älskade Matte Matilda!
Vi älskar dig allihopa, Tiina, Jim, Johanna, Matilda

Skrivet Söndagen den 16 Oktober 2005! klockan 13:52
"

Min lilla nallebjörn <33

Kommentarer
Postat av: Emma

Holly <3 min lila sko

Asså, jag minns fortfarande den gången jag smygåt björnbär på eran tomt och hon kom inspringandes in mig, så glad att jag ramlade omkull!

Jag måste typ varit 4-5 år..

2009-09-16 @ 21:07:14
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Tobias

Okej tack :) kul att du tycker om mitt leende =)

2009-09-16 @ 21:48:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Emmelist

ja det var riktigt gott också :D har du gjort ikväll då?

2009-09-16 @ 21:58:46
URL: http://emmelist.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0