God morgon!

God morgon på er!
Jag vaknade precis upp och märkte att det ösregnar ute... inte allf för roligt!
På vägen till bloggen hamnade jag på Gp:s hemsida, och en lite rolig artikel.
Den handlade, som vanligt, om tjatet om Västtrafiks nya biljettsystem.
Själv är jag en av dem som inte fattar alls hur det går till, och försöker klara mig så länge som möjligt på andra sätt. och enligt artikeln var det ganska många som gör som jag.

Rättare sagt var det 8 stycken av 101 tillfrågade som använde det nya systemet!

jag tyckte det var lite komiskt i alla fall :P


Idag blir det i alla fall Göteborg, och förhoppningsvis hinner det sluta regna innan jag måste gå hemifrån!

Jag tänkte precis leta fram lite frukost, men det gick la sådär...
Mamma o Pappa får gäster imorgon så hela kylen e full med mat som man inte får ta av, så nu vet jag inte vad jag faktiskt kan äta och inte...

Men det får jag lösa sedan, för nu ska jag kika in dagens avsnitt av riverside! :D
Hihi detta käns som värsta julkalendern bara för att det kommer ett avsnitt om  dan :P
Titta in Här ni oxå! :)


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0